Un landing page care vinde se creează, în anul 2021, singur, mai ales cu ajutorul unui program pentru creare site de tip drag&drop. Nu mai ai nevoie de cod, designeri, web developeri sau o echipă întreagă. Cu ajutorul unui CMS, poți crea un landing page simplu și rapid, care să-și urmărească scopul principal: a vinde!
În articolul de astăzi vom discuta despre conceptele principale ale unui landing page, câteva argumente pentru a-ți construi un landing page cu ajutorul unei platforme pentru creare site care nu necesită cunoștințe de programare. De asemenea vei afla când ar trebui, mai exact, să construiești un landing page.
O singură acțiune pentru un singur landing page
Argumente pentru construirea unui landing page:
Poți face un design foarte reușit, chiar dacă nu ești expert
Șabloane prestabilite, special pentru tine
Responsive Web Design – sau de ce mai bine de 50% din trafic e de pe mobil?
Când ar trebui să îți construiești un landing page?
Vrei să-ți construiești o listă de e-mail subscribers
Vrei să direcționezi oamenii către o anumită colecție nouă
Ai un curs nou și dorești să-l vinzi
Nu ai nevoie de un website clasic
Conceptele principale:
Ușor de folosit
Un landing page bine realizat este recunoscut fix prin ușurința de a naviga pe el. În general, tot conținutul se află pe o singură pagină. Astfel, persoanele care doar scanează paginile web și nu stau să citească fiecare bucată de conținut se vor putea delecta cu destule informații, chiar și pentru stilul lor grăbit.
De asemenea, singurul lucru pe care utilizatorul trebuie să-l facă pe un landing page este să dea scroll, să citească și, la final, să apese un buton de acțiune!
Rapid
Acest concept este crucial pentru orice site web, cu atât mai mult pentru un landing page. În general, oamenii care ajung pe pagini de destinație vin de pe o reclamă și au în acel moment un impuls în minte de a cumpăra acel produs.
Dacă încărcarea site-ului va dura 10 secunde, utilizatorul va renunța la cumpărătură și va decide în favoarea concurenților tăi.
O singură acțiune pentru un singur landing page
Fiecare landing page este conceput cu o singură acțiune în minte. Cea mai mare greșeală pe care o poți realiza atunci când creezi un landing page este să pui două sau mai multe acțiuni pe un singur landing page.
Dacă faci asta, există șansa să derutezi total clientul. ”Deci ar trebui să cumpăr sau să mă abonez la newsletter?”. Astfel, din doi iepuri, cel mai probabil nu vei prinde nici măcar unul.
Care este publicul tău?
Atunci când creezi un landing page trebuie să ai în minte publicul! Pentru cine scrii această pagină de aterizare? Dacă publicul tău țintă sunt tinerii, poate că ar trebui să ai un limbaj mai informal.
De asemenea, dacă vinzi un produs de lux, poate că ar trebui să transmiți o anumită superioritate clientului tău. ”Cumpără asta ca să te simți ca X” este o tehnică de comparație foarte eficientă în copywriting.
Titlul – simplu, dar eficient
Dacă titlul tău depășește 2 rânduri, atunci nu este un titlu, este un paragraf. Ideal ar fi ca titlul să nu fie mai lung de 4-5 cuvinte. De ce?
Pentru că acela este primul lucru pe care-l vede utilizatorul. Dacă Îl forțezi să citească cuvinte pe care nu le înțelege sau prea multe cuvinte, acesta probabil va părăsi site-ul fără să stea pe gânduri!
Argumente pentru construirea unui landing page:
Nu ai nevoie de cod
Crearea unei pagini de destinație era, în trecut, un task destul de greu. În general, echipe de developeri se ocupau de acest lucru.
Astăzi, din fericire, nu mai ai nevoie de cod. CMS-urile (Content Management System) s-au dezvoltat atât de tare, încât crearea unui site web cu ajutorul unuia este floare la ureche. Faci orice vrei, cu sistemul drag&drop.
Poți face un design foarte reușit, chiar dacă nu ești expert
Una din funcții este setarea filtrelor sau a animațiilor Ken Burns sau Parallax. Cu ajutorul acestora, poți anima o parte din pozele tale ca să atragă atenția utilizatorului.
De asemenea, este foarte ușor cu funcția noastră de straturi să faci site-ul să pară exact ca un tot unitar!
Șabloane prestabilite, special pentru tine
Dacă nu vrei să te apuci de design poți începe cu un template. Un șablon îți va oferi o bază pentru site-ul tău și îți va economisi timp. Astfel te vei putea concentra la conținutul site-ului care este foarte important pentru atragerea traficului din căutările Google și penbtru conversie.
Securitatea este cheia
Atunci când colaborezi cu noi, vei primi un certificat SSL, care îți va securiza site-ul extrem de bine împotriva atacurilor cibernetice.
Un landing page unde oamenii își lasă date personale ar trebui neapărat securizat, nu crezi?
Responsive Web Design – sau de ce mai bine de 50% din trafic e de pe mobil?
O altă funcție care îți poate face viața mai ușoară este Responsive Web Design. Atunci când creezi site-ul, acesta va fi optimizat și pentru mobil. Astfel, tot traficul care vine de pe mobil se va bucura de aceeași experiență ca cei de pe desktop.
Te asigurăm că mai bine de 50% din traficul landing page-ului tău va fi de pe mobil!
Când ar trebui să îți construiești un landing page?
Vrei să-ți construiești o listă de e-mail subscribers
De multe ori, o listă de mail te va ajuta să faci un marketing mult mai eficient, deoarece este un tip de comunicare directă cu utilizatorii!
Ai o promoție specială
Dacă tot vine Crăciunul, poate ar fi cazul să faci o pagină de destinație pentru promoțiile pe care site-ul tău le pregătește atunci!
Vrei să direcționezi oamenii către o anumită colecție nouă
În general, lansarea unei colecții este un prilej bun de a investi niște bani în reclame plătite. Dacă acesta este cazul și la tine, o pagină de destinație te-ar ajuta ca acele reclame să aibă o pagină de destinație bine optimizată.
Ai un curs nou și dorești să-l vinzi
Dacă ne ducem mai departe de produse și venim în zona de servicii, sunt multe persoane care sunt specialiste în domeniul lor de activitate și decid să ajute și pe alții.
Dacă ești una dintre ele și vrei să-ți faci un curs, te sfătuim să recurgi la vânzarea acestuia prin intermediul unui landing page!
Nu ai nevoie de un website clasic
Orice alt motiv care nu-ți necesită un website clasic poate fi unul destul de întemeiat pentru a te rezuma la o simplă pagină de destinație sau un one pager, în detrimentul unui site mare, cu multe subpagini!